دانلود مقاله ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 30     کد محصول :2872      حجم فایل:119,16 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن BSC)جهت پیاده سازی استراتژی­های مرکزآموزشی درمانی  امام خمینی (ره) ساری

چکیده

مقدمه: ارزیابی عملکرد از اهمیت ویژه ای نزد سازمان ها و مدیران برخوردارمی باشد هدف ازاین پژوهش ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن جهت پیاده سازی استراتژی­های مرکزآموزشی درمانی امام(ره) ساری باشد.

روش: پژوهش­ازنوع تحقيقات پيمايشي­محسوب مي‌گردد. كه­در این تحقیق از شیوه نمونه­گیری تصادفی طبقه­ای با بکارگیری تکنیک انتساب متناسب با حجم استفاده شد. جمعیت آماري اين پژوهش شامل كليه کارکنان شاغل در مرکز فوق در سال 92 می­باشد. حجم­ جمعیت 900 نفروحجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران تعداد 270 نفر برآورد شده، درجمع آوری داده ها از دو روش اسنادی و میدانی استفاده شد. به منظور سنجش هریک از مؤلفه های تحقیق از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. روش آماری تحلیل عاملی تأییدی می باشد.

یافته­ها: بررسی فرضیه ها نشانگراین است که رابطه مستقیم بین اجرای BSC عوامل مربوطه به (یادگیری ، نوآوری و شایستگی) ، (وجه مالی) ، (فرآیند داخلی S) باعملکرد سازمانی وجود دارد. ولی بین اجرای عامل (رضایت مندی­مشتری) با عملکرد رابطه وجود ندارد.

نتایج کلی نشان می دهد اجرای مدل BSCبا عملکرد سازمانی رابطه مستقیم دارد.

کلمات کلیدی: مشتری – فرآیند داخلی – شایستگی و نوآوری – مالی-  عملکرد سازمانی

 مدل کارت امتیازی متوازن BSC

مقدمه

در قرن حاضر بحث ارزیابی عملکرد از اهمیت ویژه ای نزد سازمان ها و مدیران برخوردارمی باشد، سازمان ها با توجه به چالش­هایی که در قرن بیست و یکم  با آن رو به رو هستند، می کوشند به کمک توانایی ها و استعدادی که در اختیار دارند در مواجهه با تغییرات غیر منتظره ای که پیش می آید کمترین زیان را ببینند، و بیشترین سود را نصیب خود کنند.بنابراین­بادرک­اهمیت­فرآیندسنجش­وارزیابی­عملکردازسوی­سازمان­ها،بدین­منظورروش­های­مختلف­مالی­وغیرمالی­توسط­محققان­ابداع­گردید. یکی از مشهورترین روش­های ارزیابی عملکرد که بر پایه ارزیابی مالی و غیر مالی بنا شده است، روش کارت امتیازی متوازن (BSC) می­باشد. مدل کارت امتیازی متوازن برای اولین بار توسط پرفسور کاپلان و نورتون(1996) ارائه شد که چارچوبی برای کنترل و ارزیابی عملکرد شرکت ها فراهم می کند. در این مدل هر سازمان از چهار وجه مورد ارزیابی قرار می­گیرند این چهار وجه عبارتند از:وجه مالي-وجه مشتريان-توجه فرايند‌ها-وجه يادگيري­ورشد.[1]


لینک دانلود:


دانلود مقاله ارزیابی عملکرد بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 7 تير 1396برچسب:,مقاله کارت امتیازی متوازن,مقاله كارت امتيازي متوازن,مقالات کارت امتیازی متوازن,مقاله کارت امتیاز متوازن,مقالات کارت امتیاز متوازن,دانلود مقاله کارت امتیازی متوازن,مقاله در مورد کارت امتیازی متوازن,تحقیق کارت امتیازی متوازن,مقاله درباره کارت امتیازی متوازن,مقاله انگلیسی کارت امتیازی متوازن,مقاله لاتین کارت امتیازی متوازن,مقالات لاتین کارت امتیازی متوازن,مقالات انگلیسی کارت امتیازی متوازن,دانلود مقاله ترجمه شده کارت امتیازی متوازن,دانلود رایگان مقاله در مورد کارت امتیازی متوازن,مقاله در مورد کارت امتیاز متوازن,تحقیق در مورد کارت امتیازی متوازن,مقاله ای در مورد کارت امتیازی متوازن,تحقیق درباره کارت امتیازی متوازن,پیشینه تحقیق کارت امتیازی متوازن,روش تحقیق کارت امتیازی متوازن,مقاله ارزیابی عملکرد کارکنان,مقاله ارزیابی عملکرد,مقاله ارزیابی عملکرد سازمان,مقاله ارزیابی عملکرد مدیران,مقاله ارزیابی عملکرد دولت,مقاله ارزیابی عملکرد منابع انسانی,مقاله ارزیابی عملکرد سازمانی,مقاله ارزیابی عملکرد زنجیره تامین,مقاله ارزیابی عملکرد سازمانهای ورزشی,مقاله ارزیابی عملکرد مدیریت,مقاله ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان,مقاله ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه,مقالات ارزیابی عملکرد کارکنان,مقاله ارزيابي عملكرد كاركنان,دانلود مقاله ارزیابی عملکرد کارکنان,مقاله درباره ارزیابی عملکرد کارکنان,پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان,تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان,مقاله انگلیسی ارزیابی عملکرد کارکنان,مقالات ارزیابی عملکرد سازمان,مقاله ارزیابی عملکرد در سازمان,مقاله ارزیابی عملکرد وبهبود مستمر سازمان,مقاله ارزیابی عملکرد در مدیریت,مقاله ارزیابی عملکرد نیروی انسانی,مقاله ارکان ارزیابی عملکرد منابع انسانی,مقاله در مورد ارزیابی عملکرد مدیران,مقالات ارزیابی عملکرد زنجیره تامین,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی