مقدمه
در مشاهده رفتار محدثه در کلاس متوجه شدم او دانش آموز بسیار آرام و کم حرفی است. بسیار به ندرت در کلاس با من و سایر هم کلاسیهایش صحبت میکند. بیشتر اوقات در کلاس سرش را پایین انداخته و موقع تدریس و یا صحبت من، به من نگاه نمیکند. اگر سوالی در حین تدریس در کلاس برایش پیش میآید خودش سوالش را مطرح نکرده و گاهی اوقات از دوستش میخواهد که سؤال او را مطرح کند. در کلاس تنها با یک نفر که کنارش مینشیند صحبت میکند. در بحثهای گروهی و کلاسی و پرسش و پاسخ در کلاس هیچ زمانی داوطلب نیستو تنها زمانی که از او خواسته میشود برایز پاسخ گویی شفاهی در جلوی کلاس حاضر شود بسیار مضطرب و رنگ پریده حاضر می شودو قادر نیست به طور کامل به سؤالات پاسخ دهد.
توصیف وضعیت موجود
اینجانب ..................... دارای مدرک لیسانس مدت ........ سال است که در خدمت آموزش و پرورش در پستهای سوم ابتدایی خدمت کردهام. در سال جاری بعنوان معلم ابتدایی در دبستان 0000000 واقع در استان ......... شهرستان ..... مشغول به خدمت شدم.
مصاحبه با مدیر و سایر همکاران مدرسه
در صحبتی که با مدیر مدرسه سرکار خانم قانع راجع به محدثه داشتم، ایشان نیز به این موضوع اشاره کردند که محدثه برای شرکت در هیچ یک از فعالیتهای پرورشی و مسابقات مختلف فرهنگی – هنری و ورزشی مدرسه داوطلب نیست. حتی زمانی که مسئولیتی به صورت اجباری به او واگذار میشود قادر به انجام درست آن نیست چون نمیتواند با سایر دانش آموزان ارتباط مؤثر و خوبی داشته باشد. بیشتر اوقات زنگ تفریح در حیاط فقط با یکی از هم کلاسیهایش دیده میشود. زمانی که با او کاری دارم واز او میخواهم به دفتر مدرسه مراجعه کند، پشت در دفتر ایستاده و جرات وارد شدن به داخل را ندارد. در صحبتی که با چند همکار دیگر داشتم آنها نیز اشاره کردند محدثه در کلاس بسیار آرام و ساکت است. به هیچ عنوان برای انجام هیچ فعالیتی د
مقاله حل مشکل کم رويي دانش آموز (نام دانش آموز)
مقاله حل مشکل کم رويي دانش آموز (نام دانش آموز)
نظرات شما عزیزان: