تعداد صفحات: 53 کد محصول :5721 حجم فایل:44,22 KB نوع فایل :rar
فایل ورد قابل ویرایش
توضیحی مختصر از متن فایل :
چکیده
محیط کلاس تربیت بدنی و ورزش: در کلاس تربیت بدنی معلم با شاگردانی روبهروست که از نیمکت جدا شدهاند و خود را در یک فضای بسته محبوس نمیبینند و دوست دارند انرژی خود را خالی کنند. در چنین شرایطی نمیتوان از روشهای متداول کلاسداری و تدریس در سایر دروس استفاده کرد. بخشی از مدیریت کلاس به مدیریت محیط بازی و تدارک لوازم ورزشی مربوط می شود.
اهداف تربیت بدنی
۱-ارزیابی شناختی (دانش)ثبت فعالیت روزانه به صورت گزارش
۲-ارزیابی مهارتی
الف :مهارت های ورزشی
ب :مهارت های آمادگی جسمانی (تست های استانداردمورداستفاده مانند بارفیکس
۳-ارزیابی نگرشی
(دردوره راهنمایی فرصت برای نظارت وارزیابی نگرشی وجوددارد)
۱-برسی دانستنی های دانش آموزان
۲-مشاهده رفتارآنهادرکلاس (موقع بازی )
ارزیابی دانش آموزان
۱-به صورت مستمر(ازاهمیت زیادی برخورداراست )
۲-درطول ترم
۳-پایانی
روش تدریس
۱- مستقیم :تمام تصمیمات برعهده مهلم است (روش دستوری )
۲- غیرمستقیم (غیرفعال)
۳-روش حل مسله هدایت شونده
۴-روش اکتشافی
نکته : هریک ازروش ها بسته به شرایط ویژه ی
۱- زمان
۲-مکان
۳-دانش آموزان
۴-معلم
۵- محتوا
آمادگی جسمانی
اهداف کلی
۱-آشنایی با آمادگی جسمانی ورابطه آن باتندرستی
۲- آشنایی باچگونگی وتوسعه آمادگی جسمانی
اهداف جزیی آمادگی جسمانی
تجربیات مدون روش تدریس تربیت بدنی
نظرات شما عزیزان: