تعداد صفحات: 11 کد محصول :6661 حجم فایل:20,81 KB نوع فایل :rar
چکیده:
تصور بیش تر معلمان درباره فرآیند یاددهی-یادگیری آن است که آن چه که موجب ارزشمندی و اثربخشی این فرآیند می شود صرفا معطوف به محتوا و ماهیت مطالب آموزشی است. اما باید اذعان داشت که نه تنها محتوا، بلکه ایجاد شور و نشاط، چگونگی آموزش از طریق برانگیختن شوق و برآوردن نیاز دانش آموزان همراه با بهره گیری از زیباشناسی، جاذبه مداری و طرب انگیزی نیز در یادگیری مطلوب کاملا موثر است. اگر فعالیت یاددهی-یادگیری بر اساس رغبت و نیاز فراگیران تنظیم شود، یادگیری و کلیه ی کارکردهای آموزشی نشاط انگیز وجدآور خواهد بود.
مقدمه:
کتاب درسی قران ویژه دانش آموزان ابتدایی ،کتابیست که معلمان باید آن را با شیوه های نوین به دانش آموزان آموزش دهند،از انجایی که قرائت به زبان عربی برای بسیاری از دانش آموزان مشکل است وظیفه ی ماست که برای آموزش این درس که بخش کوچکی از کتاب اسمانی ما مسلمانان می باشد کوتاهی نکنیم.
این تحقیق به سؤالات زیر پاسخ می دهد:
الف) سریعترین راهکار برای یادگیری بهتر دانش آموز وعلاقه به خواندن و حفظ قرآن کریم چیست؟
ب) شیوه های قابل اجرا برای جلوگیری از افت تحصیلی درس قرآن کدامند؟
ج) معلم درعلاقه مند کردن دانش آموز به کتاب زیبای قرآن کریم چه وظیفه ایی را دارد؟
نمونه گزارش تخصصی آموزگار قرآن
لیست کلیه اقدام پژوهی. گزارش تخصصی و تجربیات مدون
برای دریافت به لینک زیر مراجعه کنید:
پکیج شماره 1 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
پکیج شماره 2 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
پکیج شماره 5 اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
برای دریافت اقدام پژوهی به صورت تک به لینک زیر مراجعه کنید:
نظرات شما عزیزان: