پرسش مهر 99-98 رئیس جمهور تحقیق پرسش مهر ۹۹-۹۸ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است مقاله پرسش مهر 98
یکی از فراخوانها و همایشهایی که در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ نیز همانند سالهای گذشته برگزار میگردد پرسش مهر ۹۸-۹۹ رئیس جمهور است. امسال نیز همانند قبل رئیس جمهور محترم پرسش مهر ۹۹-۹۸ رئیس جمهور را در رابطه با مسائل روز جامعه برای قشر فرهنگی و دانشآموزان مطرح کرده است.تحقیق پرسش مهر ۹۹-۹۸ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است مقاله پرسش مهر 98
حسن روحانی پرسش مهر سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را به موضوع وضعیت محیط مدارس اختصاص داد و از دانش آموزان سوال کرد: «محیط مدرسه از نظر شما چگونه است؟»
رئیسجمهور همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در پرسش مهر امسال از دانشآموزان خواست تا نظر خود را درباره محیط مدرسه مطرح کنند و بگویند که دولت، معلمان و خانوادهها برای دلپذیرتر و شادتر شدن محیط مدارس چه کاری باید انجام دهند.
به گزارش ایسنا، حجتالاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیسجمهور در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) منطقه ۱۸ تهران برگزار شد، پرسش مهر سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را به موضوع وضعیت محیط مدارس اختصاص داد و از دانش آموزان سوال کرد: «محیط مدرسه از نظر شما چگونه است؟» مقاله پرسش مهر 98
هر ساله رئیس جمهور با هدف پرورش روحیه پرسشگری و توانایی نقد و تحلیل پدیدهها، ایجاد تعامل بیشتر میان معلمان و دانشآموزان، ایجاد نشاط، شادابی و تحرک بیشتر در مدارس، ترویج و تقویت امر تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش، گسترش و تقویت فعالیتهای گروهی و کشف، رشد و پرورش استعدادهای بالقوه در مراسم گشایش مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانشآموزان کشور، پرسشی با عنوان «پرسش مهر» مطرح میکند
* پرسش مهر از چه زمانی آغاز شد؟
همزمان با آغاز سال تحصیلی ۷۷ـ۱۳۷۶ پرسش مهر: تحقیق پرسش مهر ۹۹-۹۸ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است
توسط رئیس جمهور وقت در قالب طرح بنمار مطرح شد و وی ضمن ترغیب دانشآموزان به تفکر و تامل بیشتر پیرامون موضوعات مهم و اساسی کشور و انقلاب، از آنان خواست راهحلهای اساسی خود را به مسئولان ارائه دهند.
دومین پرسش مهر در سال ۸۰ـ۱۳۷۹
با دو پرسش مهر شامل «دین و آزادی در قانون اساسی که روح ملت و اساس وحدت ملی است، چه جایگاهی دارد؟» و «با گفتوگوی تمدنها چگونه میتوانیم جهانی زیباتر و انسانیتر بسازیم؟» مطرح شد.
سومین پرسش مهر در سال تحصیلی ۸۲ـ۱۳۸۱
با طرح ۳ پرسش مهر شامل «راز و رمز انحطاط تمدن بزرگ ایران اسلامی و طرز تلقی منفی جهان نسبت به آن چیست؟»، «انقلاب اسلامی در گشودن راه رهایی از این نگونساری چه نقشی داشته است؟» و «برای رساندن کشور و ارتقای ملت به جایگاه شایسته و واقعی خود در جهان امروز و تاریخ چه باید کرد؟» برگزار شد.
در چهارمین پرسش مهر در سال ۸۳ـ۱۳۸۲
دو پرسش مهر شامل «در جهان به هم پیوسته امروز چگونه میتوان با پرهیز از تنشهای جهانی و دستیابی به پیشرفت همه جانبه و پایدار، هویت دینی و ملی خود را حفظ کرد» و «موانع مهرورزی و عوامل خشونت اعم از ترور و جنگ در عرصه جهانی چیست و مبارزه با آنها و حرکت به سوی صلح مبتنی بر عدالت چگونه میسر است؟» مطرح شد.
پرسش مهر پنجم در سال ۸۴ـ۱۳۸۳
برگزار شد و ۴ پرسش مهر شامل «نسبت رشد عقلانی، آزادی، برابری و اخلاق در نظام «داد بنیاد» مهدوی مورد انتظار ما چگونه است؟
پرسش مهر ششم در سال تحصیلی ۸۵ـ۱۳۸۴
شامل پرسش مهر «چرا عدالت زیباست و رابطه عدالت با پیشرفت کشور چیست؟»
هفتمین پرسش مهر در سال ۸۶ـ۱۳۸۵
مطرح شد و شامل پرسش مهر «نقش مهرورزی در پیشرفت و تعالی جامعه چیست؟»
سوالات پرسش مهر هشتم در سال تحصیلی ۸۷ـ۱۳۸۶
شامل پرسش مهر «عواملی که ما را در مسیر پیشرفت همه جانبه قرار می دهد، چیست؟»
در پرسش مهر نهم در سال ۸۸ـ۱۳۸۷
پرسش مهر شامل «چه کنیم که خدمتگزار خوبی باشیم؟»،
پرسش مهر دهم در سال تحصیلی ۸۹ـ۱۳۸۸
پرسش مهر که شامل «رابطه علم با رشد، کمال و پیشرفت انسان چیست؟»
در پرسش مهر یازدهم که در سال ۹۰ـ۱۳۸۹
پرسش مهر مطرح شد و رئیسجمهور از دانشآموزان پرسید «تصویری که از آینده ایران در ذهن شماست، چیست و دوست دارید ایران به کجا برسد؟».
در پرسش مهر دوازدهم که در سال ۹۱ـ۱۳۹۰
پرسش مهر مطرح شد، از دانشآموزان سوال شد: « اگر شما دانشآموزان به جای رییسجمهور بودید برای ساختن ایران و اعتلای نام ملت ایران و امور کشور چه میکردید و اولویت شما چه بود؟»
در سال تحصیلی ۹۲ـ۱۳۹۱ پرسش مهر سیزدهم
پرسش مهر مطرح شد و رئیسجمهور از دانشآموزان پرسید: «سوال امسال من از شما این است که میخواهید در آینده چه کار کنید، اهداف شما چیست و برای جامعه و مکتب خود زندگی و زندگی جاویدان آینده چه برنامهای دارید؟».
در پرسش مهر چهاردهم که در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲
پرسش مهر مطرح شد، خطاب به دانش آموزان این سوال را مطرح کرد که «اگر پدر شما رئیس جمهور باشد چه اقدامی به او توصیه می کنید تا بتواند اعتدال و میانه روی را در همه ابعاد زندگی بگستراند؟»
پرسش مهر پانزدهم که در سال ۹۳ـ۱۳۹۳
پرسش مهر مطرح شد این بود، «عزیزانم ایران ما با مشکل جدی کمبود آب روبروست. هر کدام از ما چگونه از آب های ایران می توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟».
در پرسش مهر شانزدهم که در سال تحصیلی ۹۵ـ۱۳۹۴
پرسش مهر مطرح شد، رئیس جمهور از دانشآموزان سوال کرد: «به نظر شما دانشآموزان عزیزی که سرمایه اصلی کشور ما هستید چه فرصت های جدیدی از لحاظ علمی، فناوری، دانش، اقتصادی و روابط ما با همسایگان و همچنین با دنیا به وجود آمده است؟
پرسش مهر بیستم
رئیسجمهور در تکمیل پرسش مهر خود از دانشآموزان سراسر کشور سوال کرد: دولت، معلمان و خانوادهها برای دلپذیرتر و شادتر شدن محیط مدارس چه کاری باید انجام دهند؟
پرسش مهر که رئیس جمهور امسال مطرح کرد، بیستمین پرسش مهر و هفتمین پرسش مهر است که روحانی طرح میکند.
بهترین نمونه های داستان, شعر, نمایشنامه, انشا و مقاله و تحقیق برای پاسخ به پرسش شماره ۲۰ – سالتحصیلی ۹۸-۹۹ مقاله| تحقیق| انشا| داستان| شعر| نمایشنامه پرسش مهر ۹۸ دانلود مقاله پرسش مهر ۹۸
لینک های دانلود:
پرسش مهر 99-98 رئیس جمهور تحقیق پرسش مهر ۹۹-۹۸ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است
یکی از فراخوانها و همایشهایی که در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ نیز همانند سالهای گذشته برگزار میگردد پرسش مهر ۹۸-۹۹ رئیس جمهور است. امسال نیز همانند قبل رئیس جمهور محترم پرسش مهر ۹۹-۹۸ رئیس جمهور را در رابطه با مسائل روز جامعه برای قشر فرهنگی و دانشآموزان مطرح کرده است.تحقیق پرسش مهر ۹۹-۹۸ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است
حسن روحانی پرسش مهر سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را به موضوع وضعیت محیط مدارس اختصاص داد و از دانش آموزان سوال کرد: «محیط مدرسه از نظر شما چگونه است؟»
رئیسجمهور همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در پرسش مهر امسال از دانشآموزان خواست تا نظر خود را درباره محیط مدرسه مطرح کنند و بگویند که دولت، معلمان و خانوادهها برای دلپذیرتر و شادتر شدن محیط مدارس چه کاری باید انجام دهند.
به گزارش ایسنا، حجتالاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیسجمهور در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) منطقه ۱۸ تهران برگزار شد، پرسش مهر سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را به موضوع وضعیت محیط مدارس اختصاص داد و از دانش آموزان سوال کرد: «محیط مدرسه از نظر شما چگونه است؟»
هر ساله رئیس جمهور با هدف پرورش روحیه پرسشگری و توانایی نقد و تحلیل پدیدهها، ایجاد تعامل بیشتر میان معلمان و دانشآموزان، ایجاد نشاط، شادابی و تحرک بیشتر در مدارس، ترویج و تقویت امر تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش، گسترش و تقویت فعالیتهای گروهی و کشف، رشد و پرورش استعدادهای بالقوه در مراسم گشایش مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانشآموزان کشور، پرسشی با عنوان «پرسش مهر» مطرح میکند
* پرسش مهر از چه زمانی آغاز شد؟
همزمان با آغاز سال تحصیلی ۷۷ـ۱۳۷۶ پرسش مهر: تحقیق پرسش مهر ۹۹-۹۸ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است
توسط رئیس جمهور وقت در قالب طرح بنمار مطرح شد و وی ضمن ترغیب دانشآموزان به تفکر و تامل بیشتر پیرامون موضوعات مهم و اساسی کشور و انقلاب، از آنان خواست راهحلهای اساسی خود را به مسئولان ارائه دهند.
دومین پرسش مهر در سال ۸۰ـ۱۳۷۹
با دو پرسش مهر شامل «دین و آزادی در قانون اساسی که روح ملت و اساس وحدت ملی است، چه جایگاهی دارد؟» و «با گفتوگوی تمدنها چگونه میتوانیم جهانی زیباتر و انسانیتر بسازیم؟» مطرح شد.
سومین پرسش مهر در سال تحصیلی ۸۲ـ۱۳۸۱
با طرح ۳ پرسش مهر شامل «راز و رمز انحطاط تمدن بزرگ ایران اسلامی و طرز تلقی منفی جهان نسبت به آن چیست؟»، «انقلاب اسلامی در گشودن راه رهایی از این نگونساری چه نقشی داشته است؟» و «برای رساندن کشور و ارتقای ملت به جایگاه شایسته و واقعی خود در جهان امروز و تاریخ چه باید کرد؟» برگزار شد.
در چهارمین پرسش مهر در سال ۸۳ـ۱۳۸۲
دو پرسش مهر شامل «در جهان به هم پیوسته امروز چگونه میتوان با پرهیز از تنشهای جهانی و دستیابی به پیشرفت همه جانبه و پایدار، هویت دینی و ملی خود را حفظ کرد» و «موانع مهرورزی و عوامل خشونت اعم از ترور و جنگ در عرصه جهانی چیست و مبارزه با آنها و حرکت به سوی صلح مبتنی بر عدالت چگونه میسر است؟» مطرح شد.
پرسش مهر پنجم در سال ۸۴ـ۱۳۸۳
برگزار شد و ۴ پرسش مهر شامل «نسبت رشد عقلانی، آزادی، برابری و اخلاق در نظام «داد بنیاد» مهدوی مورد انتظار ما چگونه است؟
پرسش مهر ششم در سال تحصیلی ۸۵ـ۱۳۸۴
شامل پرسش مهر «چرا عدالت زیباست و رابطه عدالت با پیشرفت کشور چیست؟»
هفتمین پرسش مهر در سال ۸۶ـ۱۳۸۵
مطرح شد و شامل پرسش مهر «نقش مهرورزی در پیشرفت و تعالی جامعه چیست؟»
سوالات پرسش مهر هشتم در سال تحصیلی ۸۷ـ۱۳۸۶
شامل پرسش مهر «عواملی که ما را در مسیر پیشرفت همه جانبه قرار می دهد، چیست؟»
در پرسش مهر نهم در سال ۸۸ـ۱۳۸۷
پرسش مهر شامل «چه کنیم که خدمتگزار خوبی باشیم؟»،
پرسش مهر دهم در سال تحصیلی ۸۹ـ۱۳۸۸
پرسش مهر که شامل «رابطه علم با رشد، کمال و پیشرفت انسان چیست؟»
در پرسش مهر یازدهم که در سال ۹۰ـ۱۳۸۹
پرسش مهر مطرح شد و رئیسجمهور از دانشآموزان پرسید «تصویری که از آینده ایران در ذهن شماست، چیست و دوست دارید ایران به کجا برسد؟».
در پرسش مهر دوازدهم که در سال ۹۱ـ۱۳۹۰
پرسش مهر مطرح شد، از دانشآموزان سوال شد: « اگر شما دانشآموزان به جای رییسجمهور بودید برای ساختن ایران و اعتلای نام ملت ایران و امور کشور چه میکردید و اولویت شما چه بود؟»
در سال تحصیلی ۹۲ـ۱۳۹۱ پرسش مهر سیزدهم
پرسش مهر مطرح شد و رئیسجمهور از دانشآموزان پرسید: «سوال امسال من از شما این است که میخواهید در آینده چه کار کنید، اهداف شما چیست و برای جامعه و مکتب خود زندگی و زندگی جاویدان آینده چه برنامهای دارید؟».
در پرسش مهر چهاردهم که در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲
پرسش مهر مطرح شد، خطاب به دانش آموزان این سوال را مطرح کرد که «اگر پدر شما رئیس جمهور باشد چه اقدامی به او توصیه می کنید تا بتواند اعتدال و میانه روی را در همه ابعاد زندگی بگستراند؟»
پرسش مهر پانزدهم که در سال ۹۳ـ۱۳۹۳
پرسش مهر مطرح شد این بود، «عزیزانم ایران ما با مشکل جدی کمبود آب روبروست. هر کدام از ما چگونه از آب های ایران می توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟».
در پرسش مهر شانزدهم که در سال تحصیلی ۹۵ـ۱۳۹۴
پرسش مهر مطرح شد، رئیس جمهور از دانشآموزان سوال کرد: «به نظر شما دانشآموزان عزیزی که سرمایه اصلی کشور ما هستید چه فرصت های جدیدی از لحاظ علمی، فناوری، دانش، اقتصادی و روابط ما با همسایگان و همچنین با دنیا به وجود آمده است؟
پرسش مهر بیستم
رئیسجمهور در تکمیل پرسش مهر خود از دانشآموزان سراسر کشور سوال کرد: دولت، معلمان و خانوادهها برای دلپذیرتر و شادتر شدن محیط مدارس چه کاری باید انجام دهند؟
پرسش مهر که رئیس جمهور امسال مطرح کرد، بیستمین پرسش مهر و هفتمین پرسش مهر است که روحانی طرح میکند.
بهترین نمونه های داستان, شعر, نمایشنامه, انشا و مقاله و تحقیق برای پاسخ به پرسش شماره ۲۰ – سالتحصیلی ۹۸-۹۹ مقاله| تحقیق| انشا| داستان| شعر| نمایشنامه پرسش مهر ۹۸ دانلود مقاله پرسش مهر ۹۸
لینک های دانلود:
پرسش مهر ۹۷-۹۸ رئیس جمهور تحقیق پرسش مهر ۹۹-۹۸ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است
یکی از فراخوانها و همایشهایی که در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ نیز همانند سالهای گذشته برگزار میگردد پرسش مهر ۹۸-۹۹ رئیس جمهور است. امسال نیز همانند قبل رئیس جمهور محترم پرسش مهر ۹۹-۹۸ رئیس جمهور را در رابطه با مسائل روز جامعه برای قشر فرهنگی و دانشآموزان مطرح کرده است.تحقیق پرسش مهر ۹۹-۹۸ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است
حسن روحانی پرسش مهر سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را به موضوع وضعیت محیط مدارس اختصاص داد و از دانش آموزان سوال کرد: «محیط مدرسه از نظر شما چگونه است؟»
رئیسجمهور همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در پرسش مهر امسال از دانشآموزان خواست تا نظر خود را درباره محیط مدرسه مطرح کنند و بگویند که دولت، معلمان و خانوادهها برای دلپذیرتر و شادتر شدن محیط مدارس چه کاری باید انجام دهند.
به گزارش ایسنا، حجتالاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیسجمهور در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) منطقه ۱۸ تهران برگزار شد، پرسش مهر سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را به موضوع وضعیت محیط مدارس اختصاص داد و از دانش آموزان سوال کرد: «محیط مدرسه از نظر شما چگونه است؟»
هر ساله رئیس جمهور با هدف پرورش روحیه پرسشگری و توانایی نقد و تحلیل پدیدهها، ایجاد تعامل بیشتر میان معلمان و دانشآموزان، ایجاد نشاط، شادابی و تحرک بیشتر در مدارس، ترویج و تقویت امر تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش، گسترش و تقویت فعالیتهای گروهی و کشف، رشد و پرورش استعدادهای بالقوه در مراسم گشایش مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانشآموزان کشور، پرسشی با عنوان «پرسش مهر» مطرح میکند
* پرسش مهر از چه زمانی آغاز شد؟
همزمان با آغاز سال تحصیلی ۷۷ـ۱۳۷۶ پرسش مهر: تحقیق پرسش مهر ۹۹-۹۸ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است
توسط رئیس جمهور وقت در قالب طرح بنمار مطرح شد و وی ضمن ترغیب دانشآموزان به تفکر و تامل بیشتر پیرامون موضوعات مهم و اساسی کشور و انقلاب، از آنان خواست راهحلهای اساسی خود را به مسئولان ارائه دهند.
دومین پرسش مهر در سال ۸۰ـ۱۳۷۹
با دو پرسش مهر شامل «دین و آزادی در قانون اساسی که روح ملت و اساس وحدت ملی است، چه جایگاهی دارد؟» و «با گفتوگوی تمدنها چگونه میتوانیم جهانی زیباتر و انسانیتر بسازیم؟» مطرح شد.
سومین پرسش مهر در سال تحصیلی ۸۲ـ۱۳۸۱
با طرح ۳ پرسش مهر شامل «راز و رمز انحطاط تمدن بزرگ ایران اسلامی و طرز تلقی منفی جهان نسبت به آن چیست؟»، «انقلاب اسلامی در گشودن راه رهایی از این نگونساری چه نقشی داشته است؟» و «برای رساندن کشور و ارتقای ملت به جایگاه شایسته و واقعی خود در جهان امروز و تاریخ چه باید کرد؟» برگزار شد.
در چهارمین پرسش مهر در سال ۸۳ـ۱۳۸۲
دو پرسش مهر شامل «در جهان به هم پیوسته امروز چگونه میتوان با پرهیز از تنشهای جهانی و دستیابی به پیشرفت همه جانبه و پایدار، هویت دینی و ملی خود را حفظ کرد» و «موانع مهرورزی و عوامل خشونت اعم از ترور و جنگ در عرصه جهانی چیست و مبارزه با آنها و حرکت به سوی صلح مبتنی بر عدالت چگونه میسر است؟» مطرح شد.
پرسش مهر پنجم در سال ۸۴ـ۱۳۸۳
برگزار شد و ۴ پرسش مهر شامل «نسبت رشد عقلانی، آزادی، برابری و اخلاق در نظام «داد بنیاد» مهدوی مورد انتظار ما چگونه است؟
پرسش مهر ششم در سال تحصیلی ۸۵ـ۱۳۸۴
شامل پرسش مهر «چرا عدالت زیباست و رابطه عدالت با پیشرفت کشور چیست؟»
هفتمین پرسش مهر در سال ۸۶ـ۱۳۸۵
مطرح شد و شامل پرسش مهر «نقش مهرورزی در پیشرفت و تعالی جامعه چیست؟»
سوالات پرسش مهر هشتم در سال تحصیلی ۸۷ـ۱۳۸۶
شامل پرسش مهر «عواملی که ما را در مسیر پیشرفت همه جانبه قرار می دهد، چیست؟»
در پرسش مهر نهم در سال ۸۸ـ۱۳۸۷
پرسش مهر شامل «چه کنیم که خدمتگزار خوبی باشیم؟»،
پرسش مهر دهم در سال تحصیلی ۸۹ـ۱۳۸۸
پرسش مهر که شامل «رابطه علم با رشد، کمال و پیشرفت انسان چیست؟»
در پرسش مهر یازدهم که در سال ۹۰ـ۱۳۸۹
پرسش مهر مطرح شد و رئیسجمهور از دانشآموزان پرسید «تصویری که از آینده ایران در ذهن شماست، چیست و دوست دارید ایران به کجا برسد؟».
در پرسش مهر دوازدهم که در سال ۹۱ـ۱۳۹۰
پرسش مهر مطرح شد، از دانشآموزان سوال شد: « اگر شما دانشآموزان به جای رییسجمهور بودید برای ساختن ایران و اعتلای نام ملت ایران و امور کشور چه میکردید و اولویت شما چه بود؟»
در سال تحصیلی ۹۲ـ۱۳۹۱ پرسش مهر سیزدهم
پرسش مهر مطرح شد و رئیسجمهور از دانشآموزان پرسید: «سوال امسال من از شما این است که میخواهید در آینده چه کار کنید، اهداف شما چیست و برای جامعه و مکتب خود زندگی و زندگی جاویدان آینده چه برنامهای دارید؟».
در پرسش مهر چهاردهم که در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲
پرسش مهر مطرح شد، خطاب به دانش آموزان این سوال را مطرح کرد که «اگر پدر شما رئیس جمهور باشد چه اقدامی به او توصیه می کنید تا بتواند اعتدال و میانه روی را در همه ابعاد زندگی بگستراند؟»
پرسش مهر پانزدهم که در سال ۹۳ـ۱۳۹۳
پرسش مهر مطرح شد این بود، «عزیزانم ایران ما با مشکل جدی کمبود آب روبروست. هر کدام از ما چگونه از آب های ایران می توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟».
در پرسش مهر شانزدهم که در سال تحصیلی ۹۵ـ۱۳۹۴
پرسش مهر مطرح شد، رئیس جمهور از دانشآموزان سوال کرد: «به نظر شما دانشآموزان عزیزی که سرمایه اصلی کشور ما هستید چه فرصت های جدیدی از لحاظ علمی، فناوری، دانش، اقتصادی و روابط ما با همسایگان و همچنین با دنیا به وجود آمده است؟
پرسش مهر بیستم
رئیسجمهور در تکمیل پرسش مهر خود از دانشآموزان سراسر کشور سوال کرد: دولت، معلمان و خانوادهها برای دلپذیرتر و شادتر شدن محیط مدارس چه کاری باید انجام دهند؟
پرسش مهر که رئیس جمهور امسال مطرح کرد، بیستمین پرسش مهر و هفتمین پرسش مهر است که روحانی طرح میکند.
بهترین نمونه های داستان, شعر, نمایشنامه, انشا و مقاله و تحقیق برای پاسخ به پرسش شماره ۲۰ – سالتحصیلی ۹۸-۹۹ مقاله| تحقیق| انشا| داستان| شعر| نمایشنامه پرسش مهر ۹۸ دانلود مقاله پرسش مهر ۹۸
لینک های دانلود: