چکیده گزارش:
پژوهش در عمل یک روش بسیار مفید برای حل مشکلات در امر آموزش و پرورش میباشد به همین خاطر در این روش معلم نقش محوری دارد. معلمان باید سعی کنند خودشان مشکلاتشان را با دانش آموزان حل نمایند. زیرا آنها هستند که با دانش اموزان مواجه هستند و روحیات و استعداد آن را میشناسند و با تلاش خود و به کارگیری روشهای مختلف میتوانند مشکلات موردی یا کلی خود را با دانش آموزان رفع نمایند. تحقیق حاضر حاصل تلاش اینجانب در حل مشکل کلی کلاس دوم ریاضی دبیرستان امامت در درس فیزیک در سال تحصیلی 89 ـ 88 میباشد. که آنها علاقه ای به مطالعه در منزل نداشتند و حتی فعالیتهای کلاسی را نیز پشت گوش میانداختند و یا واضحتر اینکه انگیزه ای برای درس خواندن نداشتند.
نظرات شما عزیزان: