مختصری از اقدام پژوهی :
این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.
اقدام پژوهی چگونه می توانم مهارت املا نویسی را در دانش آموزم تقویت کنم
چکیده
نوشتن فرصتي براي انديشيدن ، تجسم نمودن و به خاطر آوردن است . ديدگاه مشترك درباره ي نوشتن بدين قرار مي باشد ، كه نوشتن برقراري ارتباط و انتقال اطلاعات و عقايد از طريق نظامي از نشانه هاي مكتوب است . در واقع نوشتن يك آفرينش و خلاقيت تام است كه در يك طرف آن خلق افكار و انديشه ها و در طرف ديگر نظم بخشي اين انديشه ها در قالب هاي زباني مورد نظر قرار دارد .
در اقدام پژوهی حاضر مشکلاتی که در نوشتن یک املای مطلوب بر سر راه یک دانش آموز به نام نیلوفر کلاس پنجم ابتدایی دبستان لاله های انقلاب منطقه پاکدشت وجود داشت شناسایی گردید سپس با توصیف وضعیتی که دانش آموز و معلم در آن قرار داشتند و گردآوری شواهد 1 مسئله شفاف سازی شده ، با روش هایی گوناگون که با توجه به مشکلات متعدد نگارشی ، جاافتادن کلمات ونوشتن کلمات تکراری نیلوفر به کار گرفته شده بود تا حدود زیادی موانع برطرف و افق های جدیدی برابر چشم نیلوفر برای نوشتن املاباز گردید و این از
اقدام پژوهی چگونه می توانم مهارت املا نویسی را در دانش آموزم تقویت کنم
اقدام پژوهی چگونه می توانم مهارت املا نویسی را در دانش آموزم تقویت کنم
نظرات شما عزیزان: