مقدمه
توصیف وضعیت موجود:
تجربهٔ طولانی تدریس من و سایرهمکاران در مقطع ابتدایی نشانگر آن است که هر ساله تعدادی از دانش آموزان نه تنها به اهداف کلی درس ریاضی دست نمییابند بلکه در یادگیری بیشتر مباحث درس ریاضی نیز با مشکل روبرو هستند. کلاس پر جمعیت من در دبستان دخترانه محدثه که من در آن مشغول به تدریس میباشم نیز ازاین قاعده مستثنی نبوده ودانش آموزان این کلاس نیزدر یادگیری مفاهیم ریاضی مشکل دارند. به گفتهٔ مدیر مدرسه که دارای چند سال سابقه مدیریت و تدریس درپایه های مختلف آموزشگاههای دیگربوده است. دیگر دانش آموزان سالهای گذشته و دورههای بالاترکه عمدتاً“ از بستگان همین دانش آموزان بودهاند نیز از نظر یادگیری ریاضی دچار مشکل بوده و هستند. به همین جهت تصمیم گرفتم در صورت امکان راه حلی برای رفع مشکل بیابم.
اقدام پژوهی علل ضعف دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در ریاضی
اقدام پژوهی علل ضعف دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در ریاضی
نظرات شما عزیزان: