چکیده
یکی از شرایط ویژه که در آن معلمان به مقتضای شرایط میبایست کار یاددهی – یادگیری را به پیش ببرند، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پایه است. در این مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و این مدارس در نقاط دور افتاده تشکیل میشوند. تنوع پایههای تحصیلی، کوچک بودن محیط کلاس، نبود مواد آموزشی و تجهیزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرایطی است که در این گونه محیطهای آموزشی حکم فرم است و با وجود این شرایط انتظار میرود که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و فرایند یادگیری در این مدارس همانند سایر مدارس به پیش برود.
اقدام پژوهی تقسیم فرصت یادگیری را در کلاسهای چند پایه ابتدای
اقدام پژوهی تقسیم فرصت یادگیری را در کلاسهای چند پایه ابتدای
نظرات شما عزیزان: