چکیده:
پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف میباشد.
و اما پژوهش حاضر در مورد فاطمه دانش آموز پایه سوم راهنمایی است که دچار اضطراب در کلاس و به خصوص در درس ریاضی است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حلهایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم.
اقدام پژوهی کاهش اضطراب درس ریاضی
اقدام پژوهی کاهش اضطراب درس ریاضی
نظرات شما عزیزان: