دانلود مقاله هوش تجاري و تصميمات کلان سازماني
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 ر

عنوان:  دانلود مقاله هوش تجاري و تصميمات کلان سازماني

تهیه: ایران فایل
صفحات: 20
نوع: تایپ شده
فرمت: Word
کیفیت: عالی

 

چـــکــیــده: در این نوشتار آثار مثبتی که هوش تجاری (BI=BUSINESS INTELLEGENCE) بر تصمیمات عمده و کلان سازمانی دارد اشاره شده است و به عمده موارد قابل توجه در معماری هوش تجاری و مزایای آن به همراه نحوه برخورد و نوع پیاده سازی آن پرداخته شده است، هوش تجاری نه به عنوان یک ابزار یا یک محصول و یا حتی سیستم، بلکه بعنوان یک رویکرد جدید در معماری سازمانی بر اساس سرعت در تحلیل اطلاعات به منظور اتخاذ تصمیمات دقیق و هوشمند کسب و کار در حداقل زمان ممکن مطرح شده است. در این مقاله، دلایل لزوم استفاده با تشریح اهداف آن، ضمن معرفی تکنیک‌های عمومی، مورد بررسی قرار گرفته است.

دانلود مقاله هوش تجاري و تصميمات کلان سازماني

 

مــــقـــدمـــه :


فناوریهای نوین با سرعتی سرسام آور در حال پیشرفت هستند، به طوری که جوامع به صورت عام و بازار به صورت خاص با شتابی وصف ناپذیر به دنبال ترفند هایی می گردند که بقایشان را در این عرصه آشفته و متلاطم تضمین کنند. سازمانها باید بپذیرند که فلسفه حیاتشان تغییر کرده است و دیگر زنده بودن به معنای رسیدن به وضعیت سوددهی مداوم نمی تواند باشد و باید به دنبال رقابت و ابزار آن باشند، چرا که امروزه کمتر شرکتی در این عرصه به صورت سنتی و به دور از قواعد جدید بازی کسب و کار می کند و برای اینکه بتوان پا به پای رقبا باقی ماند یا شاید بسختی و با مهارت بسیار بتوان یک قدم از آنها پیش گرفت، می بایست به قواعد جدید بازی کاملا مسلط بود تا شاید روزی بتوان خود یک قاعده جدید انگاشت. بنابراین تسلط بر فناوریهای جدیدی مانند هوش تجاری در کسب و کارها یک الزام وضرورتی اجتناب ناپذیر تلقی می شود. هدف این نوشتار نیز چیزی جز یادآوری روند روبه رشد و توقف ناپذیر نوآوری در فناوری و دگرگونی در نحوه کسب و کارها نیست؛ تحولی که در این انقلاب صورت پذیرفته است و دگرگونیهایی که در رویه تغییرات موجبات بروز اختلافات و پیدایش شکافهای عمیقی را بین فرداها با امروز فراهم آورده و خواهد آورد.



لینک دانلود:

دانلود مقاله هوش تجاري و تصميمات کلان سازماني

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:,هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی,مقاله هوش تجاري و تصميمات کلان سازماني,هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمان,هوش تجاري و تصميمات كلان سازمان امين گلستاني,هوش تجاری و تصمیم گیری,هوش تجاری در تصمیم گیری,بررسی و تحلیل اثر هوش تجاری بر تصمیم گیری استراتژیک,هوش تجاری سازمان مدیریت صنعتی,هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی,مقاله هوش تجاري و تصميمات کلان سازماني,هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمان,هوش تجاري و تصميمات كلان سازمان امين گلستاني,هوش تجاری در سازمان,هوش تجاری در سازمانها,کاربرد هوش تجاری درسازمانها,کاربرد هوش تجاری در سازمان,نقش هوش تجاری در سازمان,ابزارهای توسعه هوش تجاری در سازمان,متدولوژی توسعه هوش تجاری در سازمان,گامهاي اجرايي هوش تجاري در سازمان ها,اهمیت استراتژیک هوش تجاری در تصمیمات سازمان,هوش تجاری و چابکی سازمان,تفاوت هوش تجاری و هوش سازمانی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی